Gwarancja

Zakres gwarancji

1. Firma Drewparkiet, zwana dalej wykonawcą zapewnia, iż wykonany produkt jest najwyższej jakości

2. Schody obięte  są 24- miesięcznym okresem gwarancji, zaczynającym obowiązywać w momencie ukończenia montażu schodów

3. Gwarancja nie obejmuje:

-wszelkich uszkodzeń mechanicznych, powstałych wskutek niewłaściwego
użytkowania schodów (nieodpowiednie obuwie, ale także piach, błoto, śnieg) oraz
naturalnego zużywania się wyrobu, podczas codziennej eksploatacji

-uszkodzeń spowodowanych złymi warunkami klimatycznymi, szczególnie wilgocią
utrzymującą się w obrębie klatki schodowej tj.: szczeliny, odkształcenia,
mikropęknięcia, jak również ekstremalnymi temperaturami, bezpośrednim
nasłonecznieniem

-uszkodzeń spowodowanych przez zwierzęta domowe

-zdarzeń losowych np. zalanie pomieszczenia wodą

-uszkodzeń powstałych wskutek zastosowania środków pielęgnacyjnych
zawierających: wosk, ocet, rozpuszczalniki, alkohol oraz ich pochodne oraz używania środków konserwujących niezgodnych z zaleceniami producenta.

-naturalnych różnic w strukturze i odcieniach drewna

Warunki Gwarancji

1. Przed rozpoczęciem użytkowania schodów należy zapoznać się z warunkami gwarancji
oraz zasadami użytkowania powierzchni drewnianych.

2. Do montażu schodów można przystąpić, gdy temperatura w pomieszczeniu oscyluje w
granicach 18-22 ºC, natomiast wilgotność 40-60%, a wilgotność podłoża betonowego
nie przekracza 2%.

3. Do czyszczenia powierzchni drewnianych należy używać odpowiednich środków
pielęgnacyjno-ochronnych. Zalecane jest stosowanie preparatów przeznaczonych do
drewna lakierowanego i bejcowanego oraz zapobiegających ścieraniu się. Zabrania się
stosowania wszelkiego rodzaju rozcieńczalników, zmywaczy, nabłyszczaczy, silnych
detergentów, utrzymania nadmiernej ilości wody lub innego środka, pozostawiania
mokrych plam. Stosowanie ich może zniszczyć powłokę lakierowaną oraz przeniknąć w
strukturę drewna powodując matowienie i odbarwienia.

4. Schody powinny być użytkowane w miękkim obuwiu

5. Drewno jest materiałem higroskopijnym, który zmienia swoją objętość, gdy temperatura
w pomieszczeniu nie jest stała. Rozszerza się, gdy wilgotność powietrza rośnie lub
kurczy, gdy wilgotność maleje. Może to powodować powstawanie szczelin, deformacje
i drobne pęknięcia. Zjawisko to może występować również w pomieszczeniach
klimatyzowanych. Aby uniknąć problemów, temperatura powietrza powinna być
utrzymywana w granicach opisanych w pkt. 2

Za uszkodzenia powstałe z winy klienta, odpowiada sam klient, co wiąże się z całkowitym obciążeniem kosztami naprawy przez producenta. Konsekwencją nie przestrzegania powyższych zaleceń jest utrata gwarancji na towar i usługę.

Gwarancja traci moc jeśli jakiekolwiek wady nie zostały zgłoszone przez klienta niezwłocznie ( najdalej 7 dni ) po zaistnieniu.